Erfaren Dynamics NAV konsulent
- med speciale i økonomistyring
Vi søger et ”fyrtårn” inden for Dynamics NAV økonomistyring.
Du er blandt landets dygtigste og mest erfarne på dit felt og vil nu ind i en større organisation med erfarne Dynamics NAV specialister i topklasse. Her er der fokus på faglig sparring og udvikling.
Vi vil være den absolutte elite af Dynamics NAV konsulenter og er tæt på målet – vil du med på rejsen?
Med i bagagen har du formentlig en uddannelse inden for økonomistyring. Måske har du arbejdet som revisor i nogle år eller som regnskabs- eller økonomichef. Altafgørende er det dog, at du allerede har erfaring fra job som forretningskonsulent eller systemkonsulent hos en Dynamics NAV forhandler.
Du er med andre ord ekspert i standard Dynamics NAV og tilhørende tredjepartsprodukter inden for økonomistyring.
Jobbet appellerer til dig, der gerne vil have stor indflydelse på din hverdag og selv sætte dagsordenen. Du får rådgivningsansvar for kunden lige fra workshop over løsningsdesign og uddannelse til løbende udvikling af løsningen hen imod optimal udnyttelse.
Jobbet kræver, at du er pertentlig og præcis i din opgaveløsning og samtidig fokuserer på service og lytter til kundens overvejelser. Du skal være god til at målstyre, så løsningerne bliver leveret som aftalt.
Du får base på vores kontor i Aarhus. Kolding er dog også en mulighed, hvis det passer dig bedre.
Du refererer til Dynamics NAV leverancechef Lars Didrichsen.
Kvalifikationer
-
Uddannelse – gerne nyere – inden for regnskab og økonomistyring
-
Måske revisoruddannet med HD(R)
-
Du har eventuelt arbejdet som regnskabs- eller økonomichef i en virksomhed
-
Nu sidder du som forretnings- eller systemkonsulent hos en Dynamics NAV forhandler
-
Du er ekspert i Dynamics NAV og helt fortrolig med tredjepartsprodukter inden for økonomistyring
Opgaver
-
Projektarbejde
-
Sparringspartner for kunden
-
Analyse og optimering af processer
-
Implementere løsninger i samarbejde med de konsulenter, der står for den tekniske installation eller programmæssige tilpasninger
-
Vejledning og undervisning i brugen af systemet
Vi tilbyder
-
Et job, hvor du får stor indflydelse på din egen hverdag.
-
En flad Partner drevet organisation.
-
Et behageligt arbejdsklima med en uformel omgangstone.
-
Attraktiv bonusordning.
-
Mange personalegoder.
-
Velfungerende personaleforening, som står bag flere arrangementer i løbet af året.
Kort om Bredana Solutions A/S
Bredana Solutions A/S indgår i Bredana Gruppen og rummer vores aktiviteter inden for Microsoft Dynamics NAV, CRM og C5. Vi har hovedkontor i Kolding og en stor afdeling i Aarhus
Vi har leveret løsninger til danske virksomheder i over 25 år og er Microsoft Gold Certified Partner på ERP og Microsoft Silver Certified Partner på CRM.
Bredana Solutions A/S og søsterselskabet Bredana Axcite A/S, som rummer vores aktiviteter inden for Dynamics AX, beskæftiger cirka 55 medarbejdere.
Vi er opdelt i teams, som sikrer fokus på kundesegmenter i forhold til Microsoft Dynamics systemerne. Vi har AAA kredit rating.
For flere oplysninger tjek www.bredana.dk
Er du interesseret?
Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette link
Vi samarbejder med TESTMANDEN om rekruttering.
