Administrativ kontorassistent til kundeservice på maskinfabrikken JST i Lem.

 

Har du lyst til en varieret hverdag – i et tæt samarbejde med tre af vores gode kollegaer på kontoret. Så har vi oprettet en ny stilling, hvor du hovedsagligt arbejder med kundeservice, reservedelssalg, ordrehåndtering/fakturering og laver løn. 

 

Som du kan se, bør du have en del erfaring med det meste og med lyst til at komme ind i et erfarent kontorteam på i alt seks personer – hvor vi hjælper hinanden, så ingen står alene med en opgave.

 

Du har et godt hoved og en solid tilgang til det daglige arbejde og samarbejde

 

Vi er en relativ ung virksomhed med et yderst solidt økonomisk fundament. Samtidig er vi i stærk vækst og glæder os til at flytte ind i vores nybyggede produktions- og kontorbygning om et par måneder.

 

Vi er meget stærke på det danske marked og har begyndende fokus på det internationale marked. Så et godt Nordisk sprogøre og stærkt engelsk er nødvendigt.

 

Det vil være et must, at du har erfaring med C5 eller nyere ERP-systemer, da vi i forbindelse med vores vækst, kigger på udvikling af ERP-systemer og andet relevant software.

 

Da 25% af vores kollegaer i produktionen er fra andre EU-lande, så er det nødvendigt du taler rimeligt godt engelsk og du må gerne have erfaring med support til udenlandsk arbejdskraft.

 

 

Kvalifikationer

  • Kontor erfaring med løn og fakturering er nødvendigt

  • Meget gerne erfaring med kundeservice og evt. reservedelssalg.

  • Erfaring fra et produktionsmiljø med udenlandske medarbejdere vil være en fordel.

  • Arbejde selvstændigt, men samtidig med fokus på teamet og det gode arbejdsmiljø.

  • Godt sprogøre og god til engelsk.

 

Opgaver i samarbejde med kontor teamet.

  • Ordrehåndtering og fakturering

  • Kundeservice og reservedelssalg

  • Lønhold for time og månedslønnede – opgaverne deles med kollega

  • Personaleadministration, herunder håndtering af administrative opgaver vedrørende vores udenlandske kollegaer.

  • Ad. Hoc. opgaver.

 

Vi tilbyder

  • En alsidig hverdag med personlig og faglig udvikling

  • Medindflydelse på arbejdsafvikling

  • Spændende udfordringer i en vækstvirksomhed på vej ud i verden.

  • Du bliver en vigtig del af et godt kontorteam og med plads til forandring.

  • Søde og fagligt dygtige kollegaer, der hjælper med din læring og daglige sparring

  • Et job, hvor du udfolder dit talent og løbende tilegner dig nye kompetencer.

  • Et miljø, hvor sparring med kollegerne er en helt naturlig del af hverdagen.

  • Et behageligt arbejdsklima med en frisk og direkte omgangstone, samt flere sociale arrangementer i løbet af året, hvor familien kan deltage. 

  • Løn efter kvalifikationer.

  • Årlig overskudsdeling, pension og sundhedsforsikring. 

 

 

Er du interesseret?

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette link: https://app.jobmatchprofile.com/krkewa 

 

Snarest muligt, da vi løbende ser på indkomne ansøgninger.

Vi samarbejder med TESTMANDEN om rekruttering. 

 

Om os:

19 ÅR MED FULD FART PÅ

Vi udvider løbende og er lige nu i gang med at fordoble størrelsen på vores fabrik. Så lige om lidt står vi med en fuldt udstyret, moderne fabrik på 7.000 m2.

Det hele startede i 2002, hvor Niels Jørgensen grundlagde Maskinfabrikken JST A/S. De første 3-4 år byggede vi maskiner til industrien og udførte industrimontage og almindeligt smedearbejde. I 2005 startede vi en lille produktion op af redskaber til minilæssere og minigravere. Produktionen blev en succes, og den blev ret hurtigt udvidet med redskaber til større maskintyper.

Og her er vi så i dag. 19 år senere. Stadig med fuld fart på og lysten til at udvikle os og være de bedste til det vi gør. 

 Se også  https://www.jstas.dk

job_JST_kontorassistent_525x120 - billede.jpg