top of page
SVANEN_Logo 2.jpg
Billede_Rådhustorvet.jpg

Kontorassistent med fokus på ejendomsadministration

Kunne du tænke dig at gøre karriere som ejendomsadministrator?

Er du uddannet kontorassistent med en hvis bogføringserfaring?  Har du brug for mere udfordring i jobbet? Har du overvejet eller har du kendskab til ejendomsbranchen? Og kunne du tænke dig et job hvor du kan opkvalificere dig til en stilling som ejendomsadministrator?

Så har vi et skrivebord til dig i et super og yngre team. Og vi er parate til at lære dig op med supplerende uddannelse over en længere periode, så du kan blive en dygtig ejendomsadministrator

Det er et job, hvor du sammen med teamet kommer til at administrere en række ejendomme. Herunder bogføring, budgetlægning, regnskab, samt udlejning af kvalitetsboliger og sikre god vedligeholdelse.  Du skal være med til at understøtte vore lejeres positive oplevelse af at bo i SVANEN ejendomme.

Vi er et 2 mands team, der sammen med de 3 ejere og en række viceværter skal sikre lejerne den gode oplevelse. Vi bygger og restaurerer løbende boliger, så du kommer ind i en solid virksomhed i kraftig vækst og du kommer til at være en af nøglepersonerne, som holder styr på udlejning, vedligeholdelse, håndværkerkontakt, bogføring m.m.

Det hele i tæt samarbejde med ejerne og din kollega, hvor der er en fantastisk holdånd og lyst til at hjælpe hinanden med at nå i mål.

Vi har kontor ved Rådhustorvet midt i Horsens og vores kontor er naturligvis også smukt restaureret.

 

Kvalifikationer 

  • Kontorassistent suppleret med en økonomisk uddannelse

  • Gerne viden om/erfaring med ejendomsadministration.

  • Gerne erfaring med praktisk anvendelse af Microsoft Dynamics NAV.

  • Helst fortroligt med engelsk og gerne suppleret med lidt tysk.

  • Udadvendt, proaktiv, energisk – ikke bange for at stå frem.

  • Lyttende, analyserende og i stand til at drage en konklusion.

 

Opgaver 

  • Lejeopkrævning, forbrugsregnskab og huslejeregulering

  • Dialog med de kommuner, hvor vore ejendomme er beliggende

  • Udlejning af ledige lejemål og fremvisning af lejemål.

  • Bestilling og løbende kontakt med håndværkere, koordinering og sikre korrekt pris / udførelse

  • Generel kontor- og telefonservice 

  • Bogføring, budget og regnskab

 

Vi tilbyder 

  • En spændende rejse ind i ejendomsbranchen.

  • Et job, hvor du udvikler dig til en dygtig ejendomsadministrator og får nye faglige kompetencer.

  • Et miljø, hvor sparring med kollegerne er en helt naturlig del af hverdagen.

  • Nødvendig oplæring og evt. senere uddannelse til ejendomsadministrator.

  • Fast løn. 

  • Et behageligt arbejdsklima med en uformel omgangstone, i et yngre arbejdsmiljø.

  • En økonomisk solid virksomhed i hurtig vækst.

 

Er du interesseret? 

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette Link

Vi samarbejder med Testmanden om rekruttering.  

Om SVANEN Gruppen

Med mange års erfaring er SVANEN Gruppen en kompetent aktør, når det handler om fast ejendom. Hovedvægten ligger på at udvikle, formidle og finansiere fast ejendom.  SVANEN Gruppen har realiseret en lang række projekter i Danmark, Tyskland og Frankrig.

Koncentrationen af kompetencer under samme tag, gør at kunderne i det daglige oplever en stor sammenhæng og synergi mellem de forskellige selskaber i huset.

Vi er dedikerede til at give vores partnere det nødvendige overblik og den indsigt der skal til, for at foretage langsigtede investeringer og samtidig bevare nattesøvnen. SVANEN Gruppen er familieejet, hvilket præger virksomhedens ånd. Vi har tradition for lange og dedikerede relationer, både internt og eksternt.

SVANEN Gruppen har en størrelse, som betyder at hver kunde oplever stor imødekommenhed og et grundigt kendskab til hver enkelte sag.

Du kan på hjemmesiden se de forskellige områder SVANEN Gruppen beskæftiger sig med - www.as-svanen.dk

bottom of page