TESTMANDEN I/S

Stilbjerg Sande 19

7323 Give

CVR: 34815100

mail@testmanden.dk
Tel: +45 70 22 92 22

 

  • Facebook App Icon
  • LinkedIn Classic

 

Kundecentermedarbejder søges til Sydtrafik
Sydtrafik søger en medarbejder til Kundecentret.

Du skal være tålmodig, empatisk, have et stort servicegen og brænde for at servicere vores kunder. Du vil blive Sydtrafiks ansigt og stemme udadtil. Hovedopgaverne i Kundecentret er besvarelse af henvendelser, der kommer på telefon og mail.

Sydtrafiks Kundecenter er også en del af det virtuelle landsdækkende Kundecenter for Rejsekort og har også en butik, hvor vi sælger rejsekort og periodekort.

 

Opgaver:

•Besvarelse af kundehenvendelser på Trafikoplysningen og Rejsekort, via telefon, mail og personlig henvendelse

•Ekspedere anmeldte grupperejser

•Opdatere hjemmesiden med trafikale ændringer

•Kundebetjening i vores butik i Vejen

•Udstedelse af periodekort

•Ad hoc opgaver

 

 

Faglige kvalifikationer:

•Din faglige baggrund er mindre væsentlig i denne stilling. Det vil være en klar fordel at have kendskab til offentlig transport

•Du skal kunne formulere dig let forståeligt, både mundtligt og skriftlig og kunne møde vores kunder i øjenhøjde

•Du kan håndtere fortrolige oplysninger

•Du er rutineret bruger af IT

 

 

Personlige kvalifikationer:

•Du har en robust personlighed, hvor evnen til at bevare roen er til stede, og du er rutineret i at kommunikere klart og præcist

•Du skal kunne rumme mange informationer og kunne ”tåle” afbrydelser i løbet af arbejdsdagen

•Du kan arbejde både selvstændigt og i team, og kan prioritere her-og-nu situationer

•Du skal have gode samarbejdsevner, og være opmærksom og ansvarsbevidst, samt altid glad for at tilbyde en kollega en hjælpende hånd

 

 

Vi tilbyder:

Et udfordrende job i en virksomhed, der har stor fokus på kunderne, og hvor vi lægger vægt på ansvarlighed, faglighed, åbenhed og samarbejde

En uformel og uhøjtidelig omgangstone, hvor vi sætter pris på et godt humør

En flad struktur hvor der ikke er langt fra medarbejder til nærmeste leder

Sydtrafiks Kundecenter er åbent 365 dage om året, på hverdage fra 6-18, lørdag fra 9-17, og søn-og helligdage fra 10-17. Du skal derfor påregne at skulle arbejde nogle weekends og enkelte helligdage.

 

Yderligere oplysninger:

På hjemmesiden, www.sydtrafik.dk, kan du finde en uddybende beskrivelse af Sydtrafik.

 

 

LØN-OG ANSÆTTELSEFORHOLD

Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat senest 1. oktober 2015. 

Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til HR-konsulent Stine Bisppå telefon 7660 2512.

Er du interesseret?

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via nedenstående link: https://app.jobmatchprofile.com/ct3d67, så vi har den senest den 18. august 2015. Vi samarbejder med Testmanden om rekruttering. 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 35.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sydtrafik er det fælleskommunale trafikselskab i den jyske del af Region Syddanmark.

Det er os med ”de blå og de gule busser”.

Vi arbejder for, at den kollektive trafik i Syddanmark skal være:

•Nem at benytte

•Konkurrencedygtig med andre transportformer

•Kendt for god passagerservice

•Vurderet til at være blandt de bedste i forhold til andre tilsvarende trafiksystemer i og uden for Danmark

 

Du finder os i centrum af Vejen,  og vi beskæftiger i øjeblikket 85 medarbejdere.