top of page

​

Brænder du for traditionel marketing, video kommunikation og SoMe markedsføring,

så har vi etableret en ny stilling, hvor du ligeledes bliver en del af lederteamet. 

 

Du har et godt teoretisk fundament indenfor marketing/kommunikation samt nogle års praktisk erfaring med marketing og formår selv at udføre hovedparten af opgaverne, samt at udvælge de dygtigste samarbejdspartnere, indenfor de områder du ikke selv behersker. 

 

Du brænder for at skabe det optimale indhold i vores profilering samt markedsføring rettet mod B2B. Opbygge content til vores web i tæt samarbejde med vores fagligt dygtige medarbejdere og salgsafdelingen. Ofte vil du ”hoppe i støvlerne” og lave feltarbejde, hvor du dokumentere vore kunders anvendelse af og store tilfredshed med vore produkter, i form af video, cases og skrift.

 

Kommunikationsformen spænder bredt – lige fra katalog opdateringer, driften af web, nyhedsmails, sociale medier, video og styre årshjulet med kampagner etc. 

 

Udover den salgsmæssige profilering, vil du også arbejde med intern markedsføring samt styrkelse af vores employéer branding.

 

Kvalifikationer

  • Relevant teoretisk uddannelse med fokus på marketing og kommunikation.

  • Nogle års praktisk erfaring med digital marketing, gerne i en B2B organisation. 

  • Fagligt kompetent indenfor flere af de værktøjer, der naturligt anvendes i udførelse af opgaverne.

  • Særligt vil vi fremhæve kommunikation, samt interesse for foto, video redigering og SoMe markedsføring

  • Udadvendt, proaktiv, energisk – og går gerne til tavlen eller sætter aktiviteter i gang.

  • Lyttende, analyserende og i stand til at drage en konklusion.

 

Opgaver og ansvar

  • Ansvar for en samlet marketingplan med dit eget marketingbudget.

  • Udvikle marketing strategier og årshjulet i samarbejde med salgsledelsen

  • Udvikle og gennemføre kampagner.

  • Udarbejde kundeudtalelser – både korte statements samt større testimonials og videoer.

  • På spændende og indlevende vis dokumentere fremstillingen og brugen af vores redskaber.

  • Skabe indhold og stå for Employéer Branding.

  • Ansvarlig for web samt indhold. 

  • Drive vores brug af sociale medier og assistere kolleger i optimal brug.

  • Løbende opdatering af vores produkt katalog.

 

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du udfolder dit talent som marketing manager, og løbende tilegner dig nye kompetencer.

  • Et miljø, hvor sparring med kollegerne er en helt naturlig del af hverdagen.

  • Løbende efteruddannelse.

  • Et behageligt arbejdsklima med en frisk og direkte omgangstone, samt flere sociale arrangementer i løbet af året, hvor familien deltager. 

  • Ansættelse på vores fabrik i Lem (mellem Skjern og Ringkøbing), hvor du refererer direkte til ejeren. 

  • Fabrikken undergår i øjeblikket en massiv tilbygning, med nye produktions lokaler samt nye medarbejder faciliteter. 

 

 

Er du interesseret?

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette link 

 

Snarest muligt, da vi løbende ser på indkomne ansøgninger.

Vi samarbejder med TESTMANDEN om rekruttering. 

 

Om os:

Maskinfabrikken JST A/S blev startet op i 2002 af Niels Jørgensen. Fabrikken ejes og drives fortsat af Niels Jørgensen.

De første 3-4 år byggede vi maskiner til industrien, samt udførte industri montage og alm. smedearbejde. I 2005 startede vi sideløbende en lille produktion op af redskaber til minilæssere og mini- gravere. Produktionen blev en succes og ret hurtigt, blev den udvidet til også at omfatte redskaber til større maskintyper.

I dag har vi et komplet program af skovle, udstyr og koblinger til Læsse- og Gravemaskiner fra 800-60.000 kg. Og på forespørgsel tilbydes redskaber og skovle til endnu større maskiner… vi ser ingen begrænsninger.

Se også  https://www.jstas.dk

JST.png

Marketing manager til Maskinfabrikken JST i Lem

bottom of page