top of page
Skærmbillede 2018-05-09 kl. 20.53.19.png

Økonomichef til Bredana Gruppen

​

Økonomichef eller Revisor i dag – lyst til stilling som Økonomichef i velkonsolideret konsulentvirksomhed

Efter nogle år som revisor/økonomichef har du lyst til at arbejde som økonomichef med personaleansvar i en konsulentvirksomhed.

Vi søger en fagligt stærk økonomichef, der har ansvar for bogholderi, regnskab og administration. Du bliver medlem af ledergrupperne i vores to selskaber, Bredana Solutions A/S og Bredana Axcite A/S og kommer til at fungere som økonomisk sparringspartner for disse og for vores teamchefer. 

Du har konstant fingeren på den økonomiske puls og leverer korrekte data til rette tid.

Med i bagagen har du erfaring med bogholderiarbejde og formentlig en HD(R). Du er fortrolig med ERP- systemer, gerne Microsoft Dynamics AX og NAV. 

Du har ansvar for alle bogholderiopgaver og perioderegnskaber samt årsregnskab sammen med revisor. Du løser opgaver inden for HR-administration og har ansvar for praktiske forhold vedrørende ejendomme. I samarbejde med administrationens to medarbejdere yder du optimal service til driftsselskaberne.

Du har et højt energiniveau og er altid parat til at give en hånd med.

Administrationen er placeret på vores hovedkontor i Kolding.

Du refererer til vores administrerende direktør Bent Hansen. 

 

Kvalifikationer

  • Du har arbejdet som revisorassistent, revisor eller økonomichef.

  • Du er formentlig uddannet revisor og har praktisk bogholderierfaring.

  • Du har gennemført HD(R) eller Cand.merc.aud.

  • Du kender en del til ERP-systemer og meget gerne Microsoft Dynamics AX og NAV.

 

Opgaver

  • Ledelse af økonomi og administrations afd. med i alt tre medarbejdere.

  • Økonomiopgaver som dagligt bogholderi, månedsregnskab og årsregnskab i samarbejde med revisor.

  • Controlling af bogholderirutiner, time-/sags styring og ad hoc.

  • Kontakt til eksterne leverandører.

  • HR-administration, herunder ansættelser/fratrædelser, personalejura og sparring med afdelingsledere.

  • Arbejdsgange i forbindelse med optimering af intern ERP-løsning, undervisning af brugere.

 

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du får stor indflydelse på din egen arbejdsdag.

  • Faglige udfordringer i en organisation med høj organisk vækst og solid indtjening.

  • En partnerdrevet organisation med korte beslutningsveje

  • Et behageligt arbejdsklima med en uformel omgangstone.

  • Mange personalegoder.

  • Velfungerende personaleforening, som står bag flere arrangementer i løbet af året.

 

Kort om Bredana Gruppen

Bredana Gruppen består af selskaberne Bredana Solutions A/S og Bredana Axcite A/S.

Bredana Solutions A/S forhandler Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidl. Dynamics NAV) og Sales (CRM) samt Microsoft Field Service.

Bredana Axcite A/S rummer vores aktiviteter inden for Microsoft Dynamics AX / Dynamics 365 for Finance and Operations.

Vi har hovedkontor i Kolding og en stor afdeling i Aarhus.

Vi har leveret løsninger til danske virksomheder i snart 30 år og er Microsoft Gold Certified Partner på ERP og Microsoft Silver Certified Partner på CRM.  

Bredana Solutions A/S og søsterselskabet Bredana Axcite A/S beskæftiger cirka 70 medarbejdere.

Vi har AAA kredit rating.  

Vil du have et indtryk at Bredana Gruppen som arbejdsplads, er du velkommen til at besøge vores karriereportal på www.bredana.dk/karriere-oversigt

For flere oplysninger generelt se www.bredana.dk

 

Er du interesseret?

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette LINK

Vi samarbejder med Testmanden om rekruttering. 

Logo rød-grå - stor.jpg
bottom of page