TESTMANDEN I/S

Stilbjerg Sande 19

7323 Give

CVR: 34815100

mail@testmanden.dk
Tel: +45 70 22 92 22

 

  • Facebook App Icon
  • LinkedIn Classic
Teamleder søges til Kundecenteret i Sydtrafik
 

Vil du lede et engageret team og være med til at sikre, at vores kunder får en god service med høj kundetilfredshed? Så er du måske netop den profil, vi søger til vores Kundecenter i Sydtrafik.

Teamet består af 15 medarbejdere. Teamets væsentligste opgave er betjening af kunder, primært pr. telefon, men også pr mails og i Sydtrafiks butik i Vejen. Teamet giver trafikoplysning om køreplaner, priser, rejsekort og andre billetprodukter, og det udsteder diverse periodekort og planlægger grupperejser. Derudover overvåger teamet busdriften og vejleder kunderne ved uregelmæssigheder.

 

Dine opgaver:

• Ansvar for den daglige drift og ledelse af teamet i Kundecenteret
• Sikre god teamånd og samarbejde om bl.a. arbejdsfordeling
• Ansvar for og udarbejdelse af vagtplaner samt tilrettelæggelse og drift af system til timeregistrering
• Gennemføre omstilling af teamets arbejdsprocesser i forbindelse med implementering af nye rejsekortprodukter
• Sikre drift og nyttiggørelse af værktøjer til driftsovervågning og opfølgning herpå
• Besvare komplicerede henvendelser fra kunder og vognmænd
• Ansvar for beregning af KPI’er samt bearbejdning, rapportering og opfølgning herpå.

 

Dine faglige kvalifikationer:

• Du har en administrativ bagrund
• Vi forventer, at du har erfaring med ledelse, meget gerne indenfor branchen.
• Praktisk erfaring med Excel og statistik
• Gerne erfaring med styring af kundecenter med vagtplaner eller lignende.

 

Dine personlige kvalifikationer:

• Arbejder målrettet, systematisk og struktureret
• Er udadvendt og udstråler naturlig autoritet
• Evner at samle dit team og sætte retning
• Evner at begå dig på alle organisatoriske niveauer

• Overblik uden at miste fokus på detaljen

• Kundeorienteret med brændende lyst til at øge vores kundeservice.

 

Vi tilbyder:

• Du får væsentlig indflydelse på udvikling af dit team
• Du deltager i ledelsesteamet i Kunde og marked med mulighed for at udvikle fremtidens kundeservice
• Du deltager i tværgående projekter og arbejdsgrupper – både internt og eksternt
• Du bliver en del af et godt arbejdsfællesskab i en venlig, åben og tillidsfuld virksomhedskultur.

 

Sydtrafiks Kundecenter er åbent 365 dage om året, på hverdage fra 6-18, lørdag fra 9-17,

og søn-og helligdage fra 10-17. 

 

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat hurtigst muligt. Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

 

Vi samarbejder med Testmanden om at finde den rette medarbejder.

Har du spørgsmål til jobbet kontakt venligst teamleder Hanne Hestbæk på telefon 7660 8657 eller mail hvh@sydtrafik.dk.

Ansøgningen skal sendes til dette link, så vi har den senest den 1. april 2016

 

Sydtrafik er det fælleskommunale trafikselskab i den jyske del af Region Syddanmark.

Det er os med ”de blå og de gule busser”.

 

Vi arbejder for, at den kollektive trafik i Syddanmark skal være:

• Nem at benytte
• Konkurrencedygtig med andre transportformer
• Kendt for god passagerservice

• Vurderet til at være blandt de bedste i forhold til andre tilsvarende trafiksystemer i og uden for Danmark

Du finder os i centrum af Vejen, og vi beskæftiger i øjeblikket 90 medarbejdere.

Læs evt. mere på www.sydtrafik.dk