top of page

Kundechef til større transportfirma

Vil du være med til at styrke og udvikle salgsafdelingen i en moderne transportvirksomhed, og brænder du for teknisk salg?

Dit daglige arbejde vil ske i tæt samarbejde med salgschef samt den øvrige chefgruppe, hvor du aktivt skal tage del i virksomhedens strategiske udvikling.

 

Contrans A/S har eksisteret siden 2004. Med domicil i Kolding udføres alle former for containertransport i Nordeuropa. Veluddannede og dygtige medarbejdere håndterer hver dag store mængder gods via moderne og branchespecifikke it-systemer og med en nyere flåde af biler og chassier. Læs mere om os på www.contrans.dk

​

Du vil få kontor på vores adresse i Kolding

Med udgangspunkt fra Kolding vil du få ansvaret for implementering af styrings- og dokumentationsredskaber i salgsafdelingen, samtidig med at du har daglig kundekontakt. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du vil få betydelig indflydelse på opbygningen, og dermed på din egen stilling. For at få succes i jobbet som ny kundechef skal du både brænde for det professionelle salg, kunne udvikle kundeforhold, og samtidig sørge for at der sker en kvalitetssikring samt synliggørelse af hele salgsprocessen, både eksternt og i tæt samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.

Der er mange indgange til jobbet

  • Du har dokumenteret erfaring med teknisk salg

  • Du har erfaring med opsøgende og netværksskabende salgsarbejde

  • Du har i tidligere jobs vist at du kan skabe gode resultater

  • Har du erfaring fra transportbranchen samt erfaring med videreudvikling af en salgsorganisation er det et plus

​

​

Vi tilbyder

  • En moderne transportvirksomhed i vækst

  • En virksomhed der lægger vægt på at alle medarbejdere har ret til at udvikle sig

  • Fokus på trivsel og glæde blandt medarbejdere, herunder sociale arrangementer

  • Attraktiv løn, med mulighed for forhandling af individuel lønpakke

​

Løn forhandles efter kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer, men du har selv betydelig indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen og disponering af tid under ansvar

​

​

Er du interesseret?

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette LINK snarest muligt, da vi løbende ser på indkomne ansøgninger.

Vi samarbejder med TESTMANDEN om rekruttering.

 

​

Om Contrans A/S

Vi er professionelle og ønsker at give den bedste og mest fleksible service til vores kunder. Vi sætter altid kunden øverst – hver gang og første gang! Vi er en oprigtig interesseret samarbejdspartner, der arbejder med ydmyghed og hårdt arbejde i værdisættet. Vi skaber derigennem værdi for såvel kunden som os selv og har typisk også lange samarbejdsrelationer med vores kunder.

​

I vores organisation har vi et stort medarbejderfokus. Vi arbejder med en flad organisation, hvor teamwork og kommunikation fremmes. Vi er meget forskellige som individer, men er lykkedes med at rumme alle gennem respekt i attitude og sprog. Vores medarbejdere har en grundlæggende rettighed om altid at kunne udvikle sig i jobbet, ligesom vi i alle forhold forsøger at skabe bedst mulige betingelser for alle.

​

I vores organisation er socialt ansvar indarbejdet uagtet om det handler om medarbejderforhold, brug af vognmænd fra andre lande, kørselssikkerhed i form af hviletid eller materiellets generelle stand. Vi interesserer os desuden for miljø og har et mål om, at vi gerne vil opretholde en ny flåde. Udover en ny flåde har vi desuden fokus på chaufførtræning samt brug af forureningsdæmpende virkemidler, som fx adblue.

​

Vi er en moderne virksomhed og investerer mange penge i it-løsninger, der kan gøre arbejdet og rutinerne lettere for alle samtidig med at vores forsyningskæde gøres stærkere og sikre med flere lag af kontroller i forhold til vores kerneydelser, som fx leveringssikkerhed.

​

Ledelsesmæssigt er vi dynamiske. Vi tænker langsigtet, ambitiøst og positivt. Vi har mere end en bundlinje!

bottom of page