top of page

Regnskabschef til Bredana Gruppen

​

Revisor i dag – regnskabschef i morgen?

​

Er du klar til nye udfordringer og personaleansvar efter to eller tre år som revisor, så har vi jobbet til dig.

Vi søger en dygtig regnskabschef, der har ansvar for økonomifunktion og administration. Du bliver medlem af ledergrupperne i vores to selskaber, Bredana Solutions A/S og Bredana Axcite A/S og kommer til at fungere som økonomisk sparringspartner for disse og for vores teamchefer.

​

Du har hele tiden fingeren på den økonomiske puls og leverer korrekte data til rette tid.

Med i bagagen har du erfaring med bogholderi og formentlig en HD(R). Du er fortrolig med ERP systemer, gerne Microsoft Dynamics AX. Endvidere er det en fordel, at du kender til lønsystem og BI.

Du har ansvar for alle bogholderiopgaver og perioderegnskaber samt årsregnskab sammen med revisor. Du løser opgaver inden for HR administration og har ansvar for praktiske forhold vedrørende ejendomme. i samarbejde med administrationens to øvrige medarbejdere yder du optimal service til driftsselskaberne.

Du har højt energiniveau og er altid parat til at give en hånd med, hvor der er behov for det.

​

Administrationen er placeret på vores hovedkontor i Kolding. Nogle få dage vil du komme til at arbejde på Aarhuskontoret.

Du refererer til vores administrerende direktør Bent Hansen.

 

Kvalifikationer

  • Du har arbejdet som revisor, regnskabs- eller økonomichef.

  • Du er formentlig uddannet revisor og har også gerne praktisk bogholderierfaring.

  • Du har gennemført HD(R).

  • Du kender en del til ERP systemer og meget gerne Microsoft Dynamics AX.

 

Opgaver

  • Ledelse af administrationen.

  • Økonomiopgaver som dagligt bogholderi, månedsregnskab samt årsregnskab i samarbejde med revisor.

  • Controlling af bogholderirutiner, time-/sags styring og ad hoc.

  • Kontakt til eksterne leverandører.

  • HR administration, herunder ansættelser/fratrædelser, personalejura og sparring med afdelingsledere.

  • Arbejdsgange i forbindelse med optimering af intern ERP løsning, undervisning af brugere.

 

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du får stor indflydelse på din egen hverdag.

  • En partnerdrevet organisation med relativt korte beslutningsveje.

  • Et behageligt arbejdsklima med en uformel omgangstone.

  • Mange personalegoder.

  • Velfungerende personaleforening, som står bag flere arrangementer i løbet af året.

​​

​​

Kort om Bredana Gruppen

Bredana Gruppen består af selskaberne Bredana Solutions A/S og Bredana Axcite A/S.

Bredana Solutions A/S forhandler Microsoft Dynamics NAV og Dynamics 365 (CRM).

Bredana Axcite A/S rummer vores aktiviteter inden for Microsoft Dynamics AX / Dynamics 365 for Operations.

Vi har hovedkontor i Kolding og en stor afdeling i Aarhus.

Vi har leveret løsninger til danske virksomheder i over 25 år og er Microsoft Gold Certified Partner på ERP og Microsoft Silver Certified Partner på CRM.  

Bredana Solutions A/S og søsterselskabet Bredana Axcite A/S beskæftiger cirka 55 medarbejdere.

Vi har AAA kredit rating. 

For flere oplysninger tjek www.bredana.dk.

​

 

Er du interesseret?

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette link

Vi samarbejder med Testmanden om rekruttering.

​

​

​

bottom of page