top of page
Screenshot 2020-07-29 at 21.50.01.png

Økonomiassistent med kundeflair til Vejen Varmeværk

​

Ønsker du at forene kundeservice, kommunikation og økonomi? Kan du smile gennem telefonen og elsker du at have ansvar for kunderelaterede opgaver forbundet med korrekt registrering og afregning – så har vi den rigtige stilling til dig.

 

Vi er en virksomhed i hurtig vækst og har en fuldtidsstilling ledig i økonomi- og administrationsafdelingen, som sammen med dig vil bestå af 5 mand.

 

Sammen bliver I organisationens naturlige interne samt eksterne omdrejningspunkt overfor kolleger, kunder og samarbejdspartnere. Du vil referere til Økonomi- og administrationschefen og dine opgaver vil spænde fra den daglige kundekontakt til faste registrering- og afregningsopgaver forbundet med vores eksisterende og fremtidige kunder. Du vil få en grundig introduktion til vores finans- og forbrugersystem, som indenfor få år overgår til Business Central. En god brugererfaring med Excel og IT generelt vil være en fordel. 

 

Der er tale om et alsidigt job hvor opgaverne er mangeartede og som kræver en løbende dialog med dine kollegaer på tværs af hele organisationen. Det er et til tider hektisk og krævende arbejde – så robusthed, modenhed og humor vil være en stor fordel.

 

Bliv en del af en mindre, men fagligt dygtigt team hos Vejen Varmeværk

Vi er et mellemstort fjernvarmeværk, men faglig stærk organisation, som i samarbejde med eksterne fagspecialister er i fuld gang med at løfte Vejen Varmeværk frem i forreste række og geare os til fremtiden. Vi har fokus på kvaliteten af den administrative proces, så den på vores vækstrejse fortsat holder kvalitet. Læs mere på www.vejen-varme.dk  

 

Du får et nært samarbejde med Økonomi- og administrationschefen og øvrige kollegaer. 

Vi får mange nye kunder og du vil tage imod alle indgående opkald på vores hovednummer. I dit daglige arbejde kommer du til at hjælpe vores kunder med afregningsspørgsmål eller sende dem godt videre til en af dine kolleger. Du skal sikre en korrekt håndtering af alle registreringsopgaver, opdatering af vores hjemmeside, opkrævning- og rykkerprocedurer samt øvrige afregningsforhold. Du skal ligeledes sikre en effektiv, stabil og lovgivningsmæssig korrekt håndtering af de administrative opgaver i selskabet.

 

Der kan være flere indgange til jobbet

  • Du har formentlig arbejdet som debitorassistent, bogholder eller lignende.

  • Et teoretisk fundament til debitorbogholderi eller administration.

  • Du må gerne have erfaring med kundebetjening og kunne smile gennem telefonen.

  • Det forventes at du har stærke IT-kompetencer på brugerniveau, herunder særligt i Excel.

  • Endelig vil erfaring fra fjernvarmeværker være en fordel, men slet ikke en forudsætning.

 

Vi tilbyder:

  • Et alsidigt arbejde med moderne teknologi og i en grøn miljøvirksomhed med stor samfundsbevågenhed de næste mange år.

  • Et udbredt samarbejde, men også høj grad af selvstændighed.

  • En uformel tone som bærer præg af et hus med mange forskellige fagligheder og samtidig tæt samarbejde, hvor der er kort afstand mellem ledelse og medarbejdere.

  • Vi glæder os til at flytte i ny administrationsbygning inden for de næste 2 år.

 

Er du interesseret?

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette LINK

 

Snarest muligt, da vi løbende ser på indkomne ansøgninger.

Vi samarbejder med TESTMANDEN om rekruttering. 

 

Om os:

Vejen Varmeværk er et forbrugerejet andelsselskab med ca.  4800 kunder i Vejen og Askov. Vi producerer størstedelen af varmebehovet til vores kunder på nye moderne og fuldautomatiserede biomasse-centraler. Vejen Varmeværk prioriterer miljøhensyn, hvorfor 99% af varmeproduktionen er CO2-neutral. Økonomisk er Vejen Varmeværk velfunderet og varmeprisen er stabil og yderst konkurrencedygtig. Kundetilslutningen er stærkt stigende og der forventes en vækst på ca. 20% over de kommende 3 år. Selskabet beskæftiger i dag 12 ansatte, men den strategiske udvikling af selskabet betyder at nye kræfter skal tilføres selskabet de kommende år.   

bottom of page